Reede, aprill 26
Shadow

Florida vol.1

Seda postitust kirja pannes sõidame 130km/h mööda I-95 (Interstate 95-osariikide vaheline kiirtee). Kas sai piisavalt dramaatiliselt ?

Igastahes oleme juba kolmandat päeva siin olnud ja lihtsalt nii palju käimisi ning ajavahe on tinginud selle, et ei taha tegeleda millegi muuga kui selle koha nautimisega.

Meie esimene postitus oli rongis, kui sõitsime alles Tallinna poole.
Ameerika või siis Florida polnud meil üldse plaanis, väikene mõte küll oli, et võiks nüüd lapsed viia kuhugi veelgi kaugemale, kuhu reisimine või eluolu oleks erkstreemsem. Nagu ikka vahele meie reisidega, siis juhtub kuskilt tekkima ülihea hinnaga (loe: poole odavam) sõit ja nii see juhtubki. Seekord juhtus siis see olema Miami Florida, minu ja laste esimene Ameerika reis.
Piletid olid Helsingist, ümberistumisega Kopenhaagen. Kuna lendude vahe oli 15h siis võtsime hotelli ja saime rahus magada ennast välja enne 10h lendu. Lend oli 9.40 Kopehaageni järgi (Eesti järgi 10.40) ja Miamis maandusime natukene enne 14 päeval. Kodus oli siis kell juba 21 õhtul, sellest tingituna kui kõne kodu poole tegin oli esimene lause „Hello, from the future!“  Pole siis ka ime, et esimesel õhtul kukkusime u 9 ajal magama ja kell 4 öösel olime juba üleval, sest kodu järgi oli kell juba lõuna.

Mida ma siis teile ütlen selle koha kohta…. Tegelikult tulin ise ka vaatama, kas kõik see mida meile telekas ja meedia ette söödab on reaalne. Kuna hetkel oleme olnud ainult kolm päeva siin, siis ma ei hakka eluolu jne teemal veel arutlema. Aga see mida ma näen, see on täpselt see, mida arvasin.
Tihti tuleb ka endale veel meelede tuletada, et see manner on nii SUUR, et iga küla ja linn on omamoodi ja täiesti erinev. Üllatused ainult jätkuvad.

Meie esimene peatuskoht on Miami piirkonnas Hollywood Beachside.  Valisime selle ranna läheduse tõttu ja soovitan ka teil sama teha. Lisaks suurim mugavus tegelikult (eriti kui mitu ööd oled) on kui võtad sellise väiksema, mille toad on nagu väikesed korterid, mitte suur hotell. Saate ise süüa osta, säilitada ja vajadusel kokata. Selles piirkonnas on rand kohe lähedal ja sinnapoole joostes ei jõua sa isegi higiseks minna enne kui laine vastu jõuab.
Saabudes tervitas meid lõõskav päike ja u 35C. Kuigi isiklikult olen külma lembene, siis tunnistan, et kohalik ilma on ka minu kontidele mõnus ja naudin täiega. Ja vesi…mmm nagu vannis….mõnus, soe!
Päike tõusis meie viibimise ajal 6.56, soovitan vaatama minna, arvestades, kuidas uni enne seda juba kaob, siis pole see probleem. Aga Google teab 😉

Pildid tehtud hommikul päikesetõusu ajal.

Rahaliselt on see piirkond “krõbe”. Ka supermarketites (Wallmart jne) on hinnad kõrgemad kui ootasime. Aga poe ja sellega seoses valiku-raha juttu kirjutan hiljem. Kuid söögid jäävad siis 4 inimesele u 40-70 eur. Võrdluseks siis niipalju, et raha kurss on suhteliselt sarnane ja kui sellega arvestad siis oled isegi natukene võitnud. Seda enam ostes külmkappi süüa, mida ka autosõidule kaasa võtta, siis oled natukenegi kokku hoidnud!

Teise päeva hommikut alustasime pikema sõiduga Everglades rahvuspargi poole…