Laupäev, aprill 20
Shadow

FLORIDA

Kell on 6.39, astusime just rongile ja sõidame just Tallinna poole. Ilm on sombune ja jahe…kas pole mitte ideaalne algus süümekateta alustada ühte kauget ja eriliselt sooja reisi 🙂
Nagu pealkirjast on juba näha, siis sõidame Ameerikasse. Seekord on reisisellideks neli viiest perekonnaliikmest. Esimene nii kauge perereis.

1366x768 Обои майами, пляж, здания, песок

Mis on siis meie esialgne kondikava.
Esiteks nagu juba alustatult öeldud, siis alustasime ülivarajase rongiga sõitu Tallinna. Tallinnast laev Helsingisse, sealt lennujaama ja Kopenhaagenisse. Kuna meil on ümberistumise vahe 15h, siis ööbime rahus ja hommikul algab 10h lend Florida Miami.
Praegu on teada ainult nii palju: esimesed kaks ööd ööbime Miamis. Siis liigume Key Westi saarele kus ka ühe öö ööbime. Oleme seekord võtnud plaani jooksvalt organiseerides reisida. Kuna Härra G on juba seal u 20a tagasi käinud (New York-Key West), siis on juba mingisugune ettekujutus, mis meid ootab. Seega Key Westist on kaugeim põhja sõitmise sihtpunkt Washington. Seega kõik mida saame kogeda ja uurida vahepeal ongi meie eesmärk.

Kui rääkida mingitest lõbustustest, siis eelnev uuring lõi uppi meie mitmed soovid. Ja seda just oma hinna tõttu. Disney World ja Universal, üliägedad ja mega suured aga hind on näiteks täiskasvanule u sama kallis kui meie lennupilet 🙁 Otsustasime, et ei lähe massidega võitlema ja jäävad meie poolt külastamata. Mida me kindlasti külastame on

NASA, vot selle pileti teeme võimalikuks, seal on Härra G käinud ka ja kiitis. Siis kindlasti erinevaid loodusparke, Miami loomaaed ja Washington DC-s on elementaarselt eesmärgiks näha White House. Pildiotsingu national mall tulemusKindlasti nii palju kui vähegi võimalik jalutada ja tutvuda National Mall (ei suutnud hetkel leida paremat tõlget) nimelise kohaga, mis on siis meile teada selle kuulsa rahvuspargina, kus on Washingtoni ja Lincolni memoriaalid-monumendid ja palju muud.
Ja kindlasti nii palju Smithsoniani muuseumeid, kui meie jalad ja aeg vähegi võimaldavad 😀

Seega kui Key Westist siht Washingtoni poole võetud on meie ööbimised ja külastused planeerimata.
Siin on juba mitu kuud nalju olnud teeäärsete motellide ja vale tee suuna suhtes, eks rolli mängib tüüpiliste Ameerika õudukate valik 😛

Ahjaa, kogu reis meil on rendiautoga….road trip!

Väike “mure” on juba ka hoiatatud söögi suhtes. Vältisime kodus viimasel ajal burgerite ja pitsade menüüd, sest võib juhtuda, et see on meie peamine menüü. Tegelikult ei soovi ma üldse järeldada ette. Mu isiklikud kogemused Islandil ameeriklastega näitas, et me oleme väga mõjutatud olnud telekas ja meedias meile söödetud Ameerika kuvandist. Selle reisi eesmärk ongi ennast korralikumalt harida ja loodetavasti kummutada nii mõndagi. Aga palneerides oli näha, et sissepääsud-piletid on kallid, söök umbes sama (tervislik kallim) aga riided odavad. Pakkisime “lahjad” kotid 🙂

Nagu ikka pakun siis pere ja omal käel reisimise tähe all seda lugemist, linkide, piltide ja soovitustega.