Laupäev, aprill 20
Shadow

Horvaatia vol.2 Eesti-Poola-Sloveenia

Ma kiiruga käin läbi need kaks päeva, mis sihtpunkti aega võtsid. Rääkides reisikaaslastest, õigemini siis lastest, siis sai juba esimese õhtu lõpuks selgeks, kes kelle kõrval ei tohi istuda ja kui pikaks tohib venitada vahepeatusi, et tagada autos harmoonia. Mehed jagasid esimesel päeval pooleks sõidu ja teisel nad juba tihedamalt vahetasid.

Kohale jõudsime hostelisse u 23.30 ja teekonda jätkasime juba kell 7.

Kuna alustasime teed nii vara, et süüa ei saanud ja kimasime otse edasi ning Tšehhis sõime. Oi meile see maa meeldis, see oli isegi odavam kohati kui Poola. Tulles ära ka just Eestis, kus alkoholi hind tõusis, siis isegi endise arvestusega oli siin ikka odavam. Nunnu maa mille sõitsime märkamatult nii ruttu läbi. Kuigi Tšehhi tundus juba maastiku suhtes teistsugune, siis kujutage ette laste kilkeid autos, kes siis iga kiirteelt avaneva vaate peale kilkasid, “Wau, mida vaade” ja üks laps kommenteeris isegi seda, et nüüd on tema reis täiuslik, teadmata ju, et ainult paremaks läheb 🙂

Teine riik oli Austria. Oi vot siin hakkas juba väljamaa ilu tekkima. Mainin siinkohal ära, et meie reisiseltkonnast on ainult Härra G käinud Baierimaal ja lõunapoole Euroopas, mitte keegi teine. Seega meile oli iga vaade väärt juba seda autos istumist. Ma just täna lugesin uudist ja vaatasin droonivideot, et Eestis on rumalad inimesed hävitanud moonipõldusid 🙁 Ja meie vaatame seda mägist maad, mille külgedel on tohutud viljapuude ja viinamarjade ja päevalillede põllud. Vot need minu lemmik lilled on väärt taustad !
Ahjaa, temperatuur reisil tõusis Poola 21 (hommikul) 33 peale (Sloveenia)

Jutt läks juba mujale…Tšehhi juures olime siis. Nii siin oli eesmärk ruttu läbi kimada, sest see maa on tõesti kallis oma hindade suhtes. Kuid sõidu ajal tekkis ikkagi idee, et kui juba siis kiikame Viini 🙂
Valisime siis ühe lossi, et kondame ja sööme. Sõitsime üle poole tunni mööda Viini, see linn on tohutu. Aga lossi juures mitte ühtegi parkimis kohta, loobusime ja enne piiri sõime…loodame, et see jääb reisi ainsaks nii kalliks söömiseks.

Ja jõudsimegi õhtul Sloveeniasse. See maa oli veelgi künklikum ja istandusi täis, väga ilus. Hinnad samad nagu meil. Siit lootsime lihtsalt läbi sõita, sest meie maja ootas meid Horvaatia rannal….aga siin reis kahele reisisellile katkes 🙁

EDIT: pole vaja muretseda. Homme kirjutan täpsemalt, kui meie saatus selgub 🙂