Reede, märts 29
Shadow

Incredible INDIA vol.1

Kuid tagasi sattus Härra G peale reisipakkumisele, lend edasi-tagasi Raipuri…ja see võileiva hinna eest. Oli ainult üks küsimus “Kui kallis on hotell?” ja selle teadmine määras otsuse, et OSTA 🙂

Oleks saanud lennata juba alates märtsist, aga kohe oleks liiga ootamatu, aprillis laste sünnipäevad, mais koolilõpud, seega jäi juuni algus.
Otsustasime suhteliselt viimasel hetkel külaliskorteri kasuks, et olla oma aja peremehed, lisaks vabalt kasutatav köök, pesu pesemine jne. Natukene odavam ka!

Suureks õnneks selgus, et reisifirma kohmekuse tõttu saime oma Raipuri reisi sihtpunktis ikkagi Delhi.
Saime mais hunnik süste, ei hakanud riskima, Ma sain lisasüsti ka, sest selgus, et sünniaasta tõttu ei olda kindlad, kas olen ühte vajalikku süsti saanud. Arvestades viimasel ajal levima hakanud uudiseid, kus nüüd võitlevad elu eest need lapsed, kelle vanemad on vaktsiinivaba elu valinud siis ei mõelnud ka enam pikemalt. India on ikka selline kant, kus on neid huvitavaid viiruseid ja haigusi jalaga segada 😉
Mõned päevad enne reisi hakkas mull tekkima päris korralik reisiärevus. Lisaks tõmbasin ma viimases lõpus sedasi tööd teha, et ööpäevas magasin 2-4h. Lubasingi omastele, et puhkan ja magan siin korralikult!

Öösel kell 4 istusime Tartus Riia lennujaama viivale bussile ja reis hakkas. Jälle magamata öö tõttu tukkusin enamuse sõidust…tean-tean ma olen parandamatu. Lennujaamas tabas meid ebameeldiv üllatus, olime esimeste seas check-in´is aga Härra G piletit polnud. Ootasime mõtetult pool tundi, kuni saadeti Swiss Airlines letti alles, kus siis kiiruga tehti peale pingsaid kõnesid abikaasale uus pilet.
Riia-Zürich lend kestis 2h ja kopikad. No mulle, kes ma olin ainult korra sellist suurt lendu teinud oli see ikka omamoodi äge aga uni hakkas murdma hooti.
Üks asi oli ette teada, et kui maandume Zürichis siis on meil aega seal 45 min jõua Deldi lennule. Lennukis sattusime peale 3 Eesti tüdrukule, kellest üks ütles, et me ei pruugi jõuda, kuna uue pileti tõttu pidime tegema uuesti check-in´i. Kuna meid juba oodati, siis käis asi veel nii kiirelt, et jõudsime enne tüdrukuid 🙂 Selgus, et tüdrukud tulid ka Delhisse aga nad polnud kahjuks jutukamad.
Zürich-Delhi, vot see oli alles suur lennuk (minusugusele). Täis hindusid ja kuna meile tehti uus pilet saime täiesti eraldatult istuma. Õnneks Härra G kõrval oli noormees, kes nõustus istuma vanema härra kõrvale ja lubades sellega mu abikaasa juurde J Lend oli pikk, üle 7 h, hästi sai süüa ja juua ja tänu korraliku intermedia programmile, sai aeg suht märkamatult mööda…tegelt uni murdis jälle ja ma lausa mõnuga põõnasin mingi hetk.
Kuna Euroopa peal oli tugevalt pilvi, siis kahjuks ei näinud ma palju maad, alles Musta mere kohal ja Gruusiast alates nägime maad ja ma nägin esimest korda elus MÄGESID

Täiesti hämmastavad!
Olime valmis meeletuks kuumalaineks, kui väljume lennujaamast aga ei olnud kõige hullem. Päris kopsaka raha eest saime siis nö prepayed taxi (meie rahas u 25€), see suutis eksida korduvalt, aga saime öösel kohaliku aja järgi pool 2 kohale.
No olgem ausad, see tuba on ikka tase teine kui piltidel aga meid oli hoiatatud ja arvestasime, peaasi et kliimaseade ja jooksev vesi 😀 Krt voodi on sama kõva nagu põrand, teadsin kohe, et Härrale see meeldib aga ma piinlesin. Dužžist tuli algul kõlma aga see oli just niiiiiiii hea! Kerisime kohe magama ja ärkasime kohaliku aja järgi alles kell 11. Näigime ära ka selle vaate oma aknast 😉 Oleme 4 korrusel!

11354922_970897032950120_1563376105_n

Sättisime valmis ja ründasime linna avastama. Eks enamus aega läks metroo süsteemi (mis õnneks väga lihtne ja arusaadav) tutvumiseks ning selle linnakaardiga seostamiseks. Korduvalt sõitsime tuk-tuk´idega , sest see oli odav (kuigi maksime ka üle, G arvas, et 100 ruupiat on liiga palju, saime ka odavamalt). Kuna kondasime nii palju jala selles üle 40C kuumas, siis leida üles minu väike eesmärk Rajiv Chowk (Connaught Place) kaardil selline äge ring. No ütleme nii, et nägime ära selle kalli ja samas suht tülika/ohtliku piirkonna. Vaadata polnud seal mitte midagi aga saime meeletult tülitamist ja just seda hoiatatud kelmust- ära lase ennast saata turisti informatsiooni kohta!!!

Võtsime uuesti tuk-tuki ja siirdusime kaardil teise ringi juurde, kus on kuulus India Cate. Seal ees oli äge suur allee, mida mööda kondasime, Väravate juures oli jälle turistide tülitamist aga hakkasime juba päris immuunseks muutuma 😉 Nüüd oli selles meeletus palavuses kõht niiiii tühi. Enne kui kondama hakkasime, siis läksime turvaliselt Beer House seal esimese ringi juures, kus söömine koos mõne õllega läks 1650 ruupiat. Aga pärast me ei kartnud enam ja läksime ühte poodide rajooni enne meie viibimiskohta ja seal sõime pimedas õues, söök oli HEA ja ainult 220 ruupiat.

Muideks päike loojub meeletu kiirusega aga imeliselt

Ma hetkel rohkem emotsioone ei jaga, panen veel mõned pildid, muidu te ei suuda mu juttu ära lugeda siin 🙂 Tahan iga päeva kohta ju teha 🙂

Minusugune Euroopa mõistes väike naine olen kohalike naiste seas ikka pikk 😉

Kohustuslik turistikas India Gate juures, soovitan veelkord sinna rahus jalutama minna!

See räägitud poodlemise tänav, selliste kõrgemate majade vahel meeletu kogus poode ja söögikohti, mõnus istuda ja niisama nautida. Kui ma ei eksi on see Ashok Vihar piirkond

Vaktsineerimisi saime, siis peamine mis öeldi mulle oli: “Ära lase laste ja koertel ennast hammustada ja ära kallista neid ka!” Neid penisid kes nagu ühte tõugu oli ikka igal sammul, vedelesid niisama ja hulkusid ringi.

Selles shoppamis piirkonnas koht, kus me sõime väike vaade siis söögilauast 😀

Õhtusöök, krt see oli HEA! Eriti nende need leivad…nämm!

Minu söömist jälitas selline peni, liikus aina lähemale, päris ehmatas see must olevus kohati. Seal kandis oli palju lapskerjuseid, kes meil kohe tülitama tulid, aga kuigi sealsed nö “ärimehed” on pealetükkivad ja tülikad, siis kui sa juba oled nende klient, hoolitsevad nad selle eest, et sind keegi ei tülitaks. Seega kõik lapsed ja koerad peletati eemale.

Järgnevates teemades teen pikemat juttu riietest, lapskerjustest, söögist jne.